خرید ماشین

خرید ماشین داخلی و خارجی

خرید ماشین

خرید ماشین داخلی و خارجی

خودرو جک J5 اتوماتیک سال ۲۰۱۶


جک جی فایو

نامش جک j۵ است و چندان برای ما ایرانی‌ها غریبه نیست‌. اس فایو دومین عضو خانواده JAC چین است که به بازار ایران قدم گذاشته. این برند چینی بخش عمده‌ای از خوشنامی‌اش را مدیون خاطره خوب تعداد محدود J۳‌های‌ هاچ‌بکی است که به بازار عرضه شده‌اند‌.


کیفیت قابل توجه محصولات این برند در کنار بهره‌گیری از پیشرانه میتسوبیشی و طراحی قابل توجه شرکت پینین‌فارینا ایتالیا از جمله اصلی‌ترین نقاط قوت جک‌ها در بازار ایران هستند‌.

خودرو جک J5 اتوماتیک سال ۲۰۱۶ با پیشرانه های و مدل های جک J5 : با پیشرانه ۱,۵ لیتری و گیربکس ۵ سرعته دستی ایرانیان را با بزرگ‌ترین محصول جک چین آشنا کرد اما کرمانی‌ها که جای یک اتومبیل اتوماتیک را خالی می‌دیدند‌، نسخه اتوماتیک آن را برای عرضه به بازار ایران انتخاب کردند‌.


اتومبیل جک جی فایو در نسخه اتوماتیک تفاوت‌های عمده‌ای با مدل دستی دارد و همین تفاوت‌ها موجب شده‌اند تا اختلاف قیمت مدل دستی ۱.۵ لیتری(۴۴.۲ میلیون‌تومان) و اتوماتیک ۱.۸ لیتری (۵۵.۹ میلیون‌تومان) به حدود ۱۱ میلیون‌تومان برسد‌.


JAC به‌تازگی در بین همه اتومبیل سازان فعال در چین از جمله جنرال‌موتورز‌، فولکس واگن و… از نظر میزان تولید در سال ۲۰۱۳ موفق به کسب رتبه ۲۲‌ام شد و تیراژ حدود ۲۰۳هزار دستگاه را به ثبت رساند‌.

وزن خالص این ماشین ۱۳۱۵ کیلوگرم و وزن آن با سرنشین ۱۶۹۰ کیلوگرم خواهد بود. ابعاد اتومبیل ۴.۵۹ طول، ۱.۷۶ عرض و ۱.۴۶ ارتفاع است. و فاصله بین دو محور ۲.۷۱ متر می باشد.

ایمنی خودرو جک J5 اتوماتیک سال ۲۰۱۶  در آزمایش‌های موسسه ایمنی C-Ncap موفق به کسب هر ۵ ستاره ایمنی شده است و بر اساس گزارش‌ها در تصادف از جلو و طرفین‌، ضربه شدیدی به هیچ یک از اعضای بدن سرنشینان وارد نمی‌شود که نشان‌دهنده طراحی یکنواخت و مهندسی شده این ماشین است‌. البته این اتومبیل رقیبی به نام امگرند ۷ را در بازار دارد که علاوه بر این ۵ ستاره، موفق به کسب ۴ ستاره از موسسه اروپایی EuroNCAP شده است‌. با این حال ماشین جک j۵ اتوماتیک همانند رقیبش از سیستم‌های ترمز ABS و EBD استفاده می‌کند اما تعداد کیسه‌های هوایش ۲ عدد برای سرنشینان جلو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.