خرید ماشین

خرید ماشین داخلی و خارجی

خرید ماشین

خرید ماشین داخلی و خارجی

خودرو هیوندای Sedan i40 اتوماتیک سال 2016

خودرو هیوندای ای 40 سدان اتوماتیک

خودرو هیوندای آی 40 اتوماتیک با چهار سیلندر و 16 سوپاپ و دیفرانسیل جلو با سیستم سوخت رسانی پاششی دارای حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی و قدرت ۱۷۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ و ۵۰۰ دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۱۴ نیوتون متر در 4700دور بر ثانیه طراحی و به بازار ارائه شده است.

شتاب خودرو هیوندای Sedan i40 اتوماتیک ۱۰.۸ ثانیه است حداکثر خودرو ۲۱۲ کیلومتر در ساعت و این خودرو دارای ۷۰ لیتر مخزن سوخت می باشد. ابعاد این خودرو به طول ۴۷۷ سانتی متر عرض182 سانتی متر و ارتفاع ۱۴۷ سانتی متر و وزن 1455کیلوگرم می‌باشد.

خودرو هیوندای سدان اتوماتیک آی 40 دارای سیستم صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش گازهای گلخانه ای اکو می‌باشد همچنین دکمه اسپرت و دکمه استارتر و دکمه ترمز دستی از آپشن های دیگر خودرو است.


خرید خودرو هیوندای i40 اتوماتیک

خودرو هیوندای ای 40 سدان اتوماتیک از لحاظ سیستم تعلیق و تعادل اترو دارای سیستم کنترل پایداری الکترونیکی می باشد. همچنین دارای رادار خطی و حرکت بین خطوط و نیز سنسور پارک عقب و سنسور پارک جلو و نیز دوربین عقب می باشد که اینها کمک به راننده می‌کند تا در موقع پارک یا حرکاتی که نقطه کور دارد راحتتر حرکت کند سقف این خودرو پاناروما ست و همچنین دارای دزدگیر ایموبلایزر می باشد.

قیمت های پرده ای جان بی سرنشین و راننده از ویژگی های ایمنی خودرو است برای ورود این ماشین دارای سیستم دربهای کیلو یا بدون سویچ است درب صندوق عقب آن برقی بوده و کولر آن نیز دیجیتال است 


فروش خودرو هیوندای Sedan i40 اتوماتیک

از لحاظ آب شنای داخلی خودرو دارای کولر دیجیتال اتولایت صندلی اسپرت سردکن و و گرمکن صندلی ها حافظه صندلی خودرو و نیز صندلی برقی با روکش چرم می باشد درب صندوق عقب خودرو نیز برقی است خودرو دارای بلوتوث موبایل مانیتور بزرگ و سیستم ناوبری یا جهت یابی ماهواره ای و همچنین سیستم مدیریت پایداری خودرو می باشد سیستم درایو مورد کمک زیادی را برای تغییر حالت رانندگی ایجاد می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.