خرید ماشین

خرید ماشین داخلی و خارجی

خرید ماشین

خرید ماشین داخلی و خارجی

رونمایی ب ام و i۸ کروکی در نوامبر


به گزارش اخبار خودرو؛ ب ام و با عرضه یک ویدئوی تبیلغاتی از نسخه پیش تولید i8 کروکی اعلام کرد که در تدارک عرضه این خودرو است. ب ام و در واقع برای مدتی در تدارک تولید این خودرو بوده و خودروساز آلمانی انخستین بار در سال ۲۰۱۲ با معرفی کانسپت i8 اسپایدر در نمایشگاه شانگهای چین از آن رونمایی کرد.


نسخه تولید انبوه i8 رودستر از منظر طراحی به نسخه‌های کانسپت نزدیک است. همزمان با ورود این خودرو نسخه مسقف i8 بروزرسانی شده با توان و توان طی مسیر بیشتر عرضه خواهد شد. بنابراین می‌توان تصور کرد که نسخه کروکی نیز از قدرت ۲۸۸ اسب بخاری مدل کنونی، قدرت بیشتری داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد که هر دو خودرو با فناوری های بیشتری بروزرسانی شده اند.


بی‌ام‌و ادعا می‌کند این خودرو با هر دو موتور و موتور الکتریکی می‌تواند ظرف ۴٫۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو تنها با موتور بنزینی‌اش می‌تواند تا سقف ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. بی‌ام‌و می‌گوید این عملکرد خوب به لطف وزن ۱۴۹۰ کیلوگرمی i8 و آیرودینامیک خوب آن به‌وجود آمده، به‌صورتی که ضریب درگ این خودرو ۰٫۲۶ است که با رونمایی ب ام و i۸ کروکی در نوامبر انجام می شود.


با توجه به تست‌های مکرر اتحادیه اروپا، مصرف ترکیبی این خودرو تنها ۲٫۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و انتشار گاز CO2 آن ۲۵ گرم در هر کیلومتر می‌باشد و با رونمایی ب ام و i۸ کروکی در نوامبر معرفی می شود.


توزیع وزن این خودرو نیز ۵۰ درصد در جلو و ۵۰ درصد در عقب است. این خودرو دارای سه حالت رانندگی است: Comfort ،Sport و EcoPro. بی‌ام‌و i8 می‌تواند در حالت هیبریدی بیش از ۵۰۰ کیلومتر مسافت طی کند اما وقتی که تنها از باتری لیتیوم یونی کمک بگیرد می‌تواند ۳۵ کیلومتر مسافت طی کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.